środa, 10 lutego 2016

79. Metryczka do wymianek

Choć nie mam szczęścia w zabawach, to jednak postanowiłam napisać cosik o sobie i przyłączyć się do Metryczki do wymianek. Metryczka to pomysł Hubki.





1.Nick/ imię

Zaklęta Igiełka / Monika

2.Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?

Uwielbiam dostawać kartki i zakładki do książek. Podziwiam haft wstążeczkowy , decupage i prace krzyżykowe innych hafciarek.

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza?

Haft krzyżykowy.

4. Trzy ulubione kolory to...

czarny, czerwony, czekoladowe brązy

5. Kolory, których nie noszę/ nie lubię to...

Nie noszę żółtego, pomarańczowego i niebieskiego, a bardzo nie lubię beżu.

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak to jakie?

Oczywiście,że lubię :) Mulinki, wstążeczki, igły do haftu, styropianowe bazy....jednym słowem wszystko co się może przydać by się nie nudzić :)

7.Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak to jaką?

Noszę sporadycznie, bo do pracy nie mogę, ale jeśli mam okazję to lubię kolczyki i wisiorki.

8.Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?

Ja kocham jeże i mam ich dużo i wszędzie. Są też konie, baletnice i koszykarze i motywy z Gwiezdnych Wojen :D

9.Kawa czy herbata?

Zdecydowanie herbata- uwielbiam!!!

10.Ze słodyczy to ja najbardziej...

Czekolada, galaretki w cukrze i ptasie mleczko...

11.Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, to jaki gatunek?

Oj bardzo! Kryminały Agathy Christie, Aleks Kavy, horrory Kinga, i Chmielewska ( przy jej książkach dostaję ataków niekontrolowanego śmiechu)

12.Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak to jaki?

Jestem alergikiem i nie każdego kosmetyku mogę używać, więc nie .

13.Chciałabym jeszcze dodać...

Każda praca w którą ktoś wkłada swoje serce, cieszy mnie ogromnie. Tak samo jak cieszy mnie zadowolenie i uśmiech osoby obdarowanej przeze mnie.

14.Urodziny mam  31.07  a imieniny 4.05...


Miśka.

8 komentarzy:

  1. Witaj:-) A przy okazji- ja odkryłam ostatnio "Przeklętą barierę" Chmielewskiej- posikałam się:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. "Przeklętej bariery" jeszcze nie czytałam, ale z tego co piszesz warte przeczytania hihi :)

      Usuń
  2. Nie przepadam za wymianakami, ale fajnie dowiedzieć się czegoś o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie brałam jeszcze udziału w żadnej wymiance i nie wiem czy będę, ale takie metryczki pozwalają się troszkę lepiej poznać. :)

      Usuń
  3. Dziękuję za udział w moim Kawowym Candy:) Życzę powodzenia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie dowiedzieć się więcej o tobie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń