sobota, 23 września 2017

188. Zakładki ze ścinków

Witajcie  w deszczowy, sobotni wieczór. przynajmniej u mnie deszczowy. Miałam jechać dzisiaj na grzybki, ale niestety pogoda nie zachęciła do spacerów po lesie. I tyle w sprawie planowania hihi.

Jak to w wolny dzień u każdej kobiety, poprałam, posprzątałam, zrobiłam zakupy i usiadłam w końcu troszkę twórczo podziałać. Pokażę Wam moje zakładki które właśnie powstały.







Zakładki robiłam wg. kursiku Inki-art.



I jeszcze moje zaczytanie. Tym razem wybór padł na horror Kinga- jeszcze mam ciarki...

63/52 "Cmętarz zwieżąt" Stephen King




Miśka>

17 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalny pomysł tych zakładek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, ależ się cieszę z Twoich zakładek, wyszły super - są bardzo wiosenne, ale w taki deszczowy i chłodny dzień trzeba umilić sobie czas choćby takim właśnie kwiatowym i motylkowym pejzażem - przypomina ciepłe, słoneczne dni. Cieszę się że mój kursik stał się inspiracją - fajnie go wykorzystałaś. Dziękuję za Twoją inwencję a w wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie: http://inka-art1.blogspot.com/ Pozdrawiam cieplutko. Inka-art :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, też się do takich przymierzam, ale wciąż cos innego wpada w moje raczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza, jak rano budzę się i słyszę deszcz, to nie mam ochoty wstać, najchętniej zakopałabym się pod kołdrą i poczekała na ładniejsze dni ;) Zakładeczki wyszły super! Uwielbiam takie ścinkowe projekty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładki pierwsza klasa! Ja spowolniałam bardzo przez tą smutaśną pogodę. Jak tak dalej będzie, depresja murowana.
    Pozdrawiam cieplutko, mimo deszczu i wilgoci:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda faktycznie nie najlepsza. Zakładki wyszły pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, tak sobota była bardzo deszczowa ...

    Zakładki są śliczne :).

    King, to nie moja bajka ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakładki, fajnie wykorzystałaś resztki papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładki wyszły świetnie :) U mnie na szczęście nie padało i udało mi się wybrać na grzybki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakładki prześliczne i bardzo potrzebne...wszystkie bym przyjęła;-) Serdeczności:-))

    OdpowiedzUsuń