środa, 20 czerwca 2018

236. Domy Hogwartu

Kto czytał i lubi Harrego Pottera ten wie, że zamek Hogwart, w którym młodzi czarodzieje uczą się magii , ma cztery domy. Nazwy tych domów pochodzą od nazwisk  założycieli tej szkoły magii.
Kocham tą opowieść i wracam do tych książek raz w roku. Pomyślałam więc,że przydały by mi się zakładki do tych książek. Powstały cztery- właśnie z nazwiskami czwórki założycieli Hogwartu.




I po kolei ....







Czy są tu wielbiciele Harrego?


Ponieważ moje zakładki powstały całkowicie z resztek (wąskie kawałki kanwy pochowane po szufladach i mulinka bez numeracji) to pomyślałam,że przyłączę się do zabawy Moniki Igiełki- wymiatamy resztki 



Miśka.

14 komentarzy:

  1. Nie jestem fanką Harrego, ale zakładki wyszły super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantasy nie lubię ale podziwiam zakładki i Twoją turbo Igiełkę ...rzeczywiście Zaklęta ;) Zaczynam wierzyć w magię w jej obliczu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanką Harrego ale zakładki bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  4. wielka fanka nie jestem, ale przygody Harrego lubie :) genialne zakladki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!:) I jestem pod ogromnym wrażeniem zakładek.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł. Ostatnio w jakimś sklepie słyszałam jak małolaty zwracają się do siebie imionami z Harry Pottera,to znak , że książka żyje nadal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam pomysł rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Książek nie miałam okazji czytać, ale film obejrzałam kilka razy :) Super zakładki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładki świetne!
    Fanką Harrego nie jestem i cieszę się, że nie ja jedna:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombowe zakładki! Choć chyba powinno być czarodziejskie zakładki;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Harrego Pottera, książki jak i filmy.
    Zakładki są super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakładki :-) Dziękuję ślicznie za udział w mojej zabawie inspiracyjnej na blogu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia :-))) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń