środa, 24 października 2018

253. Mój Anioł

Jestem tak oczarowana, że nie wiem jak zacząć. Najlepiej więc będzie jak zacznę od początku.

Pod koniec tamtego roku zamarzył mi się Anioł- taki bardzo mój, wyjątkowy.Wiecie,że w życiu bywa różnie i pomyślałam,że jakbym miała takiego Anioła to może poczułabym spokój i nadzieję. Przeglądając świąteczne zdjęcia koleżanki na facebooku wypatrzyłam u niej rzeźbę Anioła, która zachwyciła mnie tak ogromnie,że zapytałam koleżanki skąd ją ma.Okazało się,że robi je, jej znajoma, więc zamówiłam . Niestety ta Pani poważnie się pochorowała i z mojego marzenia nic nie wyszło. Zaczęłam swoje poszukiwania po sklepach, ale żaden z Aniołów mnie nie zachwycił- znaczy że nie był dla mnie przeznaczony.
Aż do momentu..... gdy zobaczyłam Anioła, którego namalowała Inka. "Błękitny Anioł"- zrobił na mnie takie wrażenie,że patrzyłam z zachwytem. Napisałam w komentarzu to co teraz czytacie Wy.
Inka- ta wspaniała Kobieta- napisała mi,że namaluje dla mnie takiego wyjątkowego Anioła. Może to przypadek, ale tego samego dnia dowiedziałam się ,że będę babcią, więc uznałam to za dobry znak.
Ponieważ Inka nie zgodziła się przyjąć ode mnie zapłaty, umówiłyśmy się na prywatną wymiankę.


Mój wymarzony Anioł wczoraj do mnie dotarł. Same zobaczcie jaki jest piękny.





A to ja- bardzo wzruszona, ale ogromnie szczęśliwa.




Inka pomyślała też o mnie jako o babci i dostałam śliczną karteczkę gratulacyjną



I cała zawartość paczuszki od Inki.




Halinko moja Kochana ogromnie Ci dziękuję, nie umiem wyrazić słowami jak wielką mi sprawiłaś radość.

W podziękowaniu za spełnienie mojego "anielskiego" marzenia do Inki powędrowały moje skromne prace.



Maki- Inka bardzo lubi polne kwiaty




Notatnik z jeżykiem



I podkładki pod kubeczki




I cała paczuszka




Długalaśny post wyszedł, ale krócej się nie dało. Dziękuję więc, że dobrnęłyście do końca.

Buziaki. Miśka.


14 komentarzy:

  1. Ojej Kochana - Bardzo Ci dziękuję za tyle ciepłych słów, aż się troszkę zawstydziłam. Ja również jestem zachwycona wszystkimi pięknymi podarunkami od Ciebie, jestem wzruszona że mogę swoją pracą dać Ci tyle radości. Niech Anioł przyniesie szczęście Tobie i Twojemu domowi.
    Również bardzo serdecznie dziękuję Tobie za wszystkie cudowne prezenty, wiem że w ich przygotowanie włożyłaś całe serce a to jest najwspanialsze, co można komuś podarować.
    Cieszę się że ta nasza wspólna wymianka przyniosła nam tyle wzruszeń i bardzo pozytywnych emocji - takie chwile są niezapomniane :-)))
    Jestem wdzięczna za wszystko, przesyłam moc uścisków i gorących pozdrowień :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochane, takie wymianki to ja uwielbiam chociaż nie do mnie były skierowane. Obie przygotowałyście wspaniałe prezenty dla siebie, każda w swojej ulubionej technice. Dużo włożonego serca, dużo radości i zadowolenia. Cieszę się razem z Wami:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Moniko! Na początku z całego serca dziękuję za przemiłe odwiedziny u mnie, bo dzięki temu trafiłam do Ciebie z czego bardzo się cieszę :)) Pięknie tworzysz i zostaję u Ciebie na dłużej :)). Co do wymianki to przepięknie z Inką obdarowałyście się!!! Przepiękny anioł, tworzony z serca więc zapewne przyniesie Tobie szczęście :), ale Ty Moja Droga również piękne prace stworzyłaś. Podziwiam i zachwycam się Twoim obrazem. Sama haftuję więc wiem ile wymaga to czasu i precyzji. Takie posty, pełne życzliwości i wspaniałych wrażeń to ja lubię :)) Pozdrawiam bardzo serdecznie i gratuluję zostania przyszłą babcią :)). Cieszę się Twoim szczęściem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny anioł i równie piękne maki w Twoim wykonaniu. Niech Ci ten wymarzony anioł przynosi szczęście i radość 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prace, z obu stron! Zachwyciłam się makami.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście anioł jest niepowtarzalny-cudny!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała wymianka, na bogato i dodatkowo wykonanie perfekcyjne wszystkich prac;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię się, że ten anioł Cię zauroczył. Jest piękny!
    Twoje wymiankowe prace też są śliczne!
    No i gratuluję przyszłej babci 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrazek z aniołek rzeczywiście piekny i niepospolity, więc niech Cię strzeże.
    Gratulacje z okazji, że zostaniesz babcią.
    Twoje prezenty dla Inki też są śliczne i gustowne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ja dobrze widzę,że ten anioł jest namalowany na drewnie? Jest cudny:)
    Prezenty wymiankowe z obu stron są super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie się obdarowałyście, a taki Anioł to piękna i wspaniała rzecz, wierzę że będzie Cię chronił przez długie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No dziewczyny spisalyscie sie obie na medal!!! Rewelacyjne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne paczuszki sobie zrobiłyście! piękności!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście aniołek cudownej urody. A maczki baaardzo lubię. Wspaniałe prezenty.

    OdpowiedzUsuń