czwartek, 14 lutego 2019

274. Dla małej Celii.

Celia- bo tak na imię dostała wnusia mojej koleżanki z pracy, urodziła się 6.02.19 r. Pomyślałam, że zrobię powitalną karteczkę i myślę, że sprawiłam tym prostym gestem, miłą niespodziankę.



W następnym poście pokażę Wam metryczkę jaka się właśnie wyszywa dla wnusi mojego ciotecznego brata, która przyszła na świat w tą niedzielę-10.02.2019.

Tak więc dzisiaj post mało walentynkowy a i tak pełen miłości <3

Miłego wieczoru Zakochańce  <3

Monika

12 komentarzy:

  1. Bobasowo u Ciebie 😉 Ja w sobotę zostałam ciocią. W końcu jakiś chłopak się pojawił, bo do tej pory same laski były 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Asiu to gratuluję serdecznie :) Bardzo lubię jak się dzieci rodzą :) Jak mały będzie miał na imię ?

      Usuń
  2. Bociany dobrze zaczęły początek roku, to myślę , że i dalej nie będą leniwe. A ciocia Monika bedzie mogła rozwijać swoje talenty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka na powitanie Maluszka!
    Pozdrawiam Moniś walentynkowo:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka i była to na pewno wspaniała niespodzianka:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardo ładna karteczka i miła pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniczko piękny gest z Twojej strony :)) Właśnie na takie drobne, od serca gesty powinna składać się nasza codzienność. Śliczna pamiątka dla małej Celi :). Buziaczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moniczko, takie niespodzianki są zawsze na wagę złota, piękne, od serca i darowane z czystej sympatii. To będzie przemiła pamiątka dla malutkiej Dziewczynki i Jej Rodziców :-))) Przesyłam uściski i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń