niedziela, 18 sierpnia 2019

303.Poducha

Dzisiaj przychodzę do Was z poduchą szydełkową. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju podusie, więc tą robiłam z olbrzymią przyjemnością. Zajęło mi to trochę , bo czasu mało na przyjemności a i kilka projektów zaczętych i dłubię po trochu.



Podejrzałam ten wzorek na którejś z grup, ale zabijcie mnie- nie pamiętam na której. Bardzo mi się spodobał i co najśmieszniejsze, codziennie mi się wyświetlał na fb, a jak teraz próbowałam go znaleźć to nie mogę.




Podusia w całości zrobiona ściegiem tunezyjskim.




Spokojnej niedzieli . Monika.

10 komentarzy:

  1. Moniczko to mamy coś wspólnego- uwielbienie do poduch :)). Pięknie Tobie wyszła, super kolorki! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jak pasja zamienia się w piękno z pożytecznym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszła ta poduszka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaką fajna poduszka. Jak znalazł na jesienne przytulanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności Moniczko!!! Bardzo mi się podoba ta poducha! Uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Monia fantastyczne poduszki. Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna poducha!!! I do tego ściegiem tunezyjskim...
    Nie znam tej techniki i wciąż nie mam kiedy choć podpatrzeć na czym ona polega. Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo..tunezyjski enterlak, bardzo ładnie wyszła ci ta poducha :)
    Beva w 2017 robiła lekcje z szydełka tunezyjskiego,ja robiłam wtedy z tego wzoru łapkę do garnka.

    OdpowiedzUsuń