czwartek, 24 października 2019

307. Podaj dalej razy 2

Witajcie !
W grudniu 2018 roku otrzymałam paczuszkę z zabawy "Podaj dalej" od Violi, a lipcu tego roku od Basi Pawlak. Do grudnia już niedaleko , więc najwyższy czas by obdarować osoby, które zapisały się do mnie na tą zabawę. Zapisały się tylko trzy osoby. SylwiaMagda i Beata. Postanowiłam więc obdarować je jednakowo.
Oto co zawierały moje paczuszki:


Monogramy w serduszku


Własnoręcznie wykonane karteczki. Poza tym czekoladę i przydasie.

Paczuszka dla Sylwii


Dla Madzi


I dla Beatki



I jeszcze monogramy z bliska




Niestety PP się nie popisała i obrazek z monogramem dla Sylwii dotarł potłuczony :(

Mam nadzieję jednak, że upominki się choć trochę podobały. Pozdrawiam Was serdecznie.

Monika.

16 komentarzy:

  1. Wszystkie upominki są bardzo ładne i przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe paczuszki przygotowałaś, a monogramy przepiękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie ja byłam, jak były zapisy...;) Obdarowałaś dziewczyny po królewsku., monogramy są cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał!!Monogramy cudowne :))))A ja mam problem z tą zabawą jakoś nikt nie chce się zapisać:((( Zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też już coraz trudniej. Jak widzisz na drugą zabawę zapisała się tylko jedna osoba :(

      Usuń
  5. Ale super prezenty przygotowałaś, te obrazki z monogramami sa cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne upominki, kto by nie chciał ich dostać, ja jestem chętna na tą zabawe ale już się zapisałam do jednej osoby, nie wiem czy mogę wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyczekuj więc tej zabawy u dziewczyn, Beatka już u siebie ją ogłosiła :) Możesz zapisać się na kilka takich zabaw , nie tylko na jedną :)

      Usuń
  7. Zapomniałam napisać że monogramy są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Monogramy są piękne. Fajne prezenty wymyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniczko, pięknie dziewczyny obdarowałaś!!! Monogramy są przepiękne! Śliczne i od serca !! Co do PP to brak słów :(. Buziaki kochana i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Upominek, który do mnie przywędrował zachwycił mnie i moją rodzinę, a monogram już nalazł swoje miejsce na ścianie:) Bardzo serdecznie dziękuję za piękny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne metryczki!!! Podziwiam Twoje haftowanie Monisiu!

    OdpowiedzUsuń