niedziela, 19 kwietnia 2020

323. Kwietniowa zakładka do książki z jedzeniem

Myślałam , kombinowałam i żaden pomysł nie chciał mi przyjść do głowy. Nie wiem czy Ewunia zaliczy te zakładki , ale chyba innych nie wymyślę.


Postawiłam mianowicie na ciepłe napoje a nie na jedzenie.
Zakładki do dwóch książek- "Kawa" i "Herbata".
W książkach tych podążamy śladami kawy i herbaty. Odkrywamy tajemnice uprawy i produkcji, ale też podane są w nich przepisy, w których te napoje odgrywają dużą rolę :)







Zakładki prościutkie, wzorki znalezione w czeluściach internetu :)

Wczoraj mój synuś odebrał z paczkomatu paczkę z moim prywatnym stosikiem szczęścia :)



Trzymajcie się zdrowo. Buziaki.
Monika.

12 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba kawowa zakładka, wzór i kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakładki, szczególnie ten napis kawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny masz stosik:) Zakładki sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zakładeczki!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację Moniko z tym tematem . Jak słusznie zauważyłaś nie tylko Ty miałaś z nim problem. Nie wiem czy Ewa nam zaliczy te nasze "piciowe" zakładki ale jak by nie było co prawda gryźć nie trzeba ale do jedzenia chyba można zaliczyć .
    Podobają mi się Twoje zakładki , bo wyszywane, a wzorki znalazłaś świetne. Też miałam jeden na oku z filiżanką i kawą ale okazał się za duży na zakładkę.
    Lubię wyszywać takie esy floresy jak na tej kawie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no prosze, Twoje zakładki są śliczne. Uwielbiam kawe i herbate. Wspaniałe są.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do kompletu brakuje czekolady ;) Fajne zakładki :)
    Stosik do czytania też ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako wielbicielka kawy stwierdzam, że kawowa to mój faworyt ;) Śliczne obie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie zakładki są wspaniałe :)
    Bardzo mi się podobają. Szczególnie że czytanie bardziej kojarzę z kubkiem kawy/herbaty niż jedzeniem. Zobaczymy co Ewa na to powie.

    OdpowiedzUsuń