piątek, 15 października 2021

358. Kocyk dla Oliwki.

 Już za chwileczkę, już za momencik malutka Oliwka przyjdzie na świat, ku radości rodziców, dziadków i mojej oczywiście. Mamą maleństwa będzie moja chrześnica, więc moja radość także jest ogromna. Metryczka powoli powstaje, maskotka zamówiona, a ja zrobiłam kocyk.  



Kocyk jak widać w kolorkach białym i różowym.  Włóczka to Himalaya Everyday Bebe anti- piling.










Jeszcze chwałę się moimi końmi. Są już oprawione 😁


I moja skromna ściana.



Miłego weekendu dziewczyny 😉

Monika.

14 komentarzy:

  1. Kocyk przesłodki, piekny prezent .Twoja ściana robotkowa cudowna, konie świetne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko, kocyk prześliczny!!! ale ściana z Twoimi pracami - super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kocyk, z pewnością będzie długo służył. Pięknie prezentują się wyhaftowane konie w ramie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ściana prezentuje się bardzo, bardzo ładnie. 🙂 A kocyk wygląda na przytulaśnie. 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje z zostania ciociobabcią 😉 Śliczny kocyk Ci wyszedł. A i ściana koni prezentuje się okazale 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniczko kocyk jest piękny! Jestem pewna, że będzie dobrze służył malutkiej Oliwii :). Oprawione konie prezentują się świetnie, zresztą jak cała ściana z Twoimi obrazami:).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super tan kocyk Moniko a ściana mnie powaliła, piękne masz hafty na niej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny kocyk Moniś :)obraz z koniamirównież. Pozdrowionka gorące.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kocyk, cudne delikatne kolory. Widać, że mięciusi. Będzie bardzo przyjemnie maluszkowi:) Piękne hafty na Twojej ścianie. Serdecznie pozdrawiam Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki śliczny kocyk, a ściana świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny prezent dla maluszka:) Świetne kolory i bardzo ładnie zrobiony.
    Też zaczęłam kocyk dla maluszka w takich samych kolorach tylko będzie drutowy(jak wyjdzie oczywiście:)
    Ściana robi wrażenie! Piękna kolekcja koni. Widać, że kochasz te zwierzęta więc zapewne jakiś konik dołączy jeszcze do stada:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Domowa galeria sztuki prezentuje się wspaniale.
    Kocyk dla maluszka zrobiłaś w bardzo milutkie tonacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocyk prezentuje się wspaniale i te urocze, słodkie kolorki !
    To będzie przyjemność otulić dzieciątko w takie cudo.
    Ścianę masz niezwykle imponującą, jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocyk śliczny ale ściana to zrobiła na mnie wrażenie Wow!

    OdpowiedzUsuń