środa, 17 listopada 2021

361. Metryczka dla Oliwki

Witajcie. 

Dzisiaj u mnie metryczka dla małej, słodkiej Oliwci.






 

Jak widać wytęskniona i bardzo oczekiwana Oliwcia już jest z nami.

Witaj Maleńka <3 


                                                               ***

Niestety październik był dla nas również bardzo smutny. Dzień przed narodzinami Oliwki odszedł z tego świata syn naszej kuzynki, Oskar. Miał tylko 22 lata. Popełnił samobójstwo. Ta wiadomość poraziła mnie bardzo. Nie mogę się pogodzić z tą stratą i nawet nie potrafię sobie wyobrazić co czują jego rodzice. Przeżyłam to strasznie, szczególnie ,że był w wieku mojego syna Marka. Chłopcy razem się bawili jak wyjeżdżaliśmy do nich na wakacje.  I tylko jedno pytanie pozostało-  dlaczego? Pozostanie ono bez odpowiedzi [*]

Wsłuchujmy się w nasze dzieci...


Monika.

7 komentarzy:

  1. Moniczko bardzo mi przykro, moje kondolencje :(((. Taki młody chłopak... ogromny żal :(.
    A metryczka piękna!!
    Buziaki! Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję.
    Żyrafa urocza, fajna metryczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Metryczka cudowna , szkoda chłopaka ,współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Metryczka jest śliczna, zresztą jak zawsze. :)
    Masz rację Moniko, takie pytanie "dlaczego" warto zadać, choc odpowiedź może być bardzo trudna. Jakież to smutne, tak młody człowiek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro mi Monik, przyjmij wyrazy współczucia. Żal takiego młodego człowieka tym bardziej że tyle nieszczęść wokół.
    A metryczka super bardzo ładnie Ci wyszła. Szkoda tylko że to prawie życie za życie. Ale niech się ta mała kruszynka zdrowo chowa i oby zawsze była zdrowa i szczęśliwa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Metryczka cudowna. Oj Monia smutne smutne chwile przeżyliście, współczuje. Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tragedia straszna, nigdy tego nie zrozumiemy dlaczego..... metryczka urocza :)0

    OdpowiedzUsuń