niedziela, 8 maja 2016

90.Drobiazgi

Dziś pokarzę niewielkie hafciki, które zajęły mi razem cztery dni. Pierwszy to serduszko z monogramem zamówione przez koleżankę na dzień mamy.





A drugi hafcik to metryczka z Maszą z bajki "Masza i niedźwiedź " dla małej Nadii.





Moja tęczowa róża została już oprawiona i wisi na ścianie.





Oprawienia doczekały się też "Trzy piękności". Długo czekały na ramkę i swoje miejsce na ścianie.





Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję za każde miłe słowo komentarza.


Miśka>

14 komentarzy:

  1. Śliczne serduszko :)
    A tęczowa prezentuje się pięknie w oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne, a te oprawione to już pierwsza klasa.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne prace, w dodatku oprawione, więc będą cieszyć oczy :)
    Wzorek z Maszą przypomniał mi , że moja Córeczka chciała zakładkę , chyba trzeba się za to zabrać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prace :-) Te oprawione slicznie sie prezentuja :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prace:) Moja Wiki uwielbia Maszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace piękne. Skończone i oprawione mogą w pełni cieszyć oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są efekty Twojego krzyżykowania! Każda praca ma swój urok; i monogram, i metryczka, i te giganty-dla mnie dziś dzieło nieosiągalne. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne drobiazgi i pięknie oprawione prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie hafty bardzo ładne, ale Masza dla mnie numerem jeden. Muszę taką wyszyć córce, która jest jej ogromną fanką:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie obrazy piękne, ale najbardziej podoba mi się tęczowa róża :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzy damy chyba najbardziej mi się podobają ;) Dobrze, że doczekały oprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace mnie najbardziej podoba się Nasza czy mogłabym dostać wzór na maila ? Z góry dziękuję Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń