niedziela, 15 maja 2016

91.Witam

Jeśli chodzi o szycie na maszynie jestem totalnym beztalenciem. Kiedyś nawet próbowałam, ale na hasło "stój" ja wciskam pedał do podłogi co skutkuje przeszytymi paluchami.Takim to sposobem już nie próbuję. Miałam stare, niemodne już dżinsy z szerokimi nogawkami, w których wiedziałam ,że chodzić nie będę.  Szkoda mi było je wyrzucić bo materiał bardzo dobry, więc poprosiłam koleżankę by mi je przerobiła na spódnicę.  Zrobiła to i nie chciała za swą pracę zapłaty, więc postanowiłam jej jakoś inaczej podziękować. Do jej przedpokoju powstał obrazek z powitaniem dla gości. Upominek wręczony, więc mogę go pokazać.





Koleżanka zachwycona, co mnie bardzo cieszy. A Wy co o nim myślicie?

Pozdrawiam cieplutko. Miśka.

16 komentarzy:

  1. Ja też bym była zachwycona takim haftem :) piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny :) I fajny pomysł na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny hafcik i bardzo pomyslowy prezent. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny obrazek :-) pomysl suuper :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję inwencji, podziwiam wykonanie! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobaczyłam jeża i muszę zostawić ślad po sobie ;) Lubię jeże. Obrazek bardzo ładny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Ja bardzo lubię jeże. Dziękuję,że zajrzałaś.

      Usuń
  7. Też nie potrafię szyć na maszynie nad czym bardzo ubolewam ...

    Bardzo fajną niespodziankę przygotowałaś koleżance :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny :)
    Ja też z uszyciem poduszki czekam na wakacje i przyjazd cioci z Gdyni :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny prezent, czegoś takiego nie kupi się w sklepie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny sposób na podziękowanie Moniko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obrazek bardzo ładny, fajny pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  12. Na maszynie też niestety nie potrafię szyć...a hafcik piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo miły gest ;) Witacz na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń