piątek, 7 kwietnia 2017

150. Ciocia Terenia- finał

Witajcie :)
Nareszcie mogę się pochwalić ukończonym portretem mojej cioci. Strasznie długo mi to wyszywanie szło, ale wczoraj  postawiłam ostatnie xxx.
Zaczęłam 19.01.2017 a koniec 6.04.2017 czyli 78 dni.




Ciężko sfotografować ,bo wszędzie odbija światło od szyby, albo widać mnie hihi.  Tu chyba najlepsze ujęcia. Jestem zadowolona z efektu i mam nadzieję, że wzruszę tym portretem ciocię w dniu jej święta.


Zadomowiło się u mnie stadko kurek szydełkowych



Powędrują do mnie do pracy, wraz z życzeniami na święta :)


Czytelniczo oczywiście też się podziało

21/52 Saga o Ludziach Lodu-ślady szatana 13
22/52 Saga o Ludziach Lodu-ostatni rycerz 14
23/52 Saga o Ludziach Lodu-wiatr od wschodu 15
24/52 Saga o Ludziach Lodu-kwiat wisielców 16



25/52 Saga o Ludziach Lodu-ogród śmierci 17
26/52 Saga o Ludziach Lodu-dom upiorów 18
27/52 Saga o Ludziach Lodu-zęby smoka 19
28/52 Saga o Ludziach Lodu-skrzydła kruka 20



Cieplutkiego dnia i do następnego :)
MIŚKA>

15 komentarzy:

  1. Ciocia Terenia wyszła Ci cudnie :) Piękne kurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft! podziwiam! pozdrawiam cieplutko! ps kurki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny portret stworzyłaś. Ach te czrodziejskie krzyżyki.
    A stadko kurek urokliwe.
    Pozdrawiam Cię wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciocia Terenia wyszła Ci świetnie!!!
    Fajne stadko kurek:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszedł ci ten obraz :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Portret piękny! Myślę, że cioci łezka w oku się zakręci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obraz wyszedł przepięknie. Obdarowana ciocia musi być zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu wowwwwwwwwwwwwwww!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Portret Cioci jest wspaniały! Myślę, że Cioci się bardzo spodoba i będzie zachwycona !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Śmignęłaś szybciutko z tym portretem! Piękna pamiątka, Ciocia na pewno będzie szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wyszedł Ci ten portret) Gratuluję Moniś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że ciocia się wzruszy! Cudny prezent stworzyłaś! Jak tak zaglądam do Ciebie, to nabieram ochoty na ponowne zmierzenie się z "Sagą" :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obraz zachwycający!!! Wielkie brawa dla Ciebie!!! Gratuluję czytelniczych osiągnięć, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny haft! Gratulacje!

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń