środa, 16 sierpnia 2017

180. Wakacyjny projekt

Na blogu DIY-zrób to sam w ramach cyklicznego szydełka ogłoszono dowolny, wakacyjny projekt. Jakiś czas temu wydziergałam sobie na szydełku letnią torebkę i o ile torebka sama w sobie jest fajna, to krawcowa ze mnie żadna i niestety pruje mi się wewnętrzna podszewka . Muszę uśmiechnąć się chyba do kogoś kto posiada maszynę i jednak poprosić o pomoc we wszyciu.

A tak prezentuje się owa torebunia :D




Zgłaszam ją do zabawy cyklicznego szydełka. Mam nadzieję,że będzie zaliczone choć nie powstała w tym miesiącu.




Na szydełku u mnie teraz coś innego (co, to pokażę innym razem-czekam na dostawę włóczki, bo zabrakło :D )

Buziaki 

MIŚKA>

14 komentarzy:

  1. Kochana torebka prezentuje się prześlicznie. Chciałabym mieć takie zdolności jak ty :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to taki długi szalik złożony na trzy i pozszywany :D

      Usuń
  2. Świetna torba, a koraliki to był strzał w 10. Nigdzie nie widać, żeby się pruła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha bo na zewnątrz się nie pruje, ale poszewka wewnątrz owszem. Specjalnie nie pokazałam bo wstyd :D

      Usuń
  3. Przepiękna ta torba! I te koraliki - cudownie to wygląda! A podszewkę zawsze można poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam!!! Ja jkoś nigdy nie mogłam zaprzyjaźnić się z szydełkiem, a szkoda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ świetną torebkę wyszydełkowałaś. Pięknie wyszła.
    Trzymam kciuki za wyzwanie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna torba, a koraliki ładnie ją ozdobiły:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna ta torba! Idealna na wakacyjne spacery! Dziękuje za udział w zabawie DIY - Cykliczne Szydełko. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń