sobota, 19 sierpnia 2017

181. Miś Fizzy Moon-5

Witajcie :)
Dzisiaj kolejny miś wykonany w ramach zabawy u Ani z Kreatywnej Jacewiczówki

Dziś w formie metryczki dla Patryka :)



Ponieważ imię Patryk kojarzy mi się z koniczynką , z Irlandią, to tym razem na zielono :)

Powstał jeszcze jeden misiek, ale czeka na swojego dzidziusia :) więc będzie zaprezentowany na koniec września :)


Przytrafiła mi się przezabawna historia. Rok temu  pojawił się u nas szynszylek Frodo, a w styczniu tego roku adoptowaliśmy 2-letniego szynszyla Szymona. Wszystko byłoby ok gdyby nie fakt, że Frodo postanowił zostać mamusią!!!! haha
Okazało się,że przez rok żyliśmy sobie w przekonaniu, że mamy dwóch fajnych chłopaków, aż do czwartku 17.08. Wyobraźcie sobie moje ogromne zdziwienie, jak z domku "Froda" wylazły trzy maleństwa. Aż oczy przetarłam, bo myślałam ,że jestem tak zmęczona,że mam zwidy haha.



Do dziś się śmieję i nie mogę uwierzyć haha

Dobrej nocki Wam życzę :)
Buziaki :) Miśka>


16 komentarzy:

  1. Świetna metryczka :) a o Twoich szynszylach czytałam na FB, hehehe... jak to się czasem można zdziwić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiek w zieleniach wygląda świetnie:-)
    I fajną niespodziankę Ci ten Frodo zgotował, ubaw po pachy:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Misiu Fizzy moon prezentuje się ślicznie. Idealnie wpasował sie do tej metryczki :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Metryczka jest bardzo urocza i sympatyczna:)To masz teraz sympatyczną rodzinkę:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. misiek śliczny :)
    no i gratuluję powieksznia "rodzinki"

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor zielony zrobiłtu furrorę! Od razu wzór mi się spodobał :) Świetnie!
    Gratuluję tajemiczego potomstwa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi, hi! To się Szymon sprawił.;) Rozumiem, że Frodo jest teraz Frodą? Super obrazek!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super misiaczek. Jaka faja niespodzianka - maleństwa słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny misiek, super ramka ;)
    A niespodziankę miałaś naprawdę uroczą i puchatą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Misiu boski:) a niespodzianki takie zdarzają się często;) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna metryczka, kolor zielony podkreśla urok misia. A zwierzyniec u Ciebie ciekawy:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna metryczka. No zwierzyniec ładnie sie powiększył haha. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna metryczka, fajnie że powiększyła Ci się szynszylowa rodzinka. Maleństwa są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy misiaczek zagościł na metryczce!
    Cudne, szynszylowe maleństwa.
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń