sobota, 26 maja 2018

231. Dzień Matki

Dzisiaj wyjątkowy dzień, wyjątkowych istot. Każda mama zasługuje dziś na wszystko co najlepsze. Powiecie,że każdego dnia tak powinno być, nie tylko od święta, ale dla mnie ten dzień to taka wisienka na torcie.
Mile połaskotana Waszymi ciepłymi komentarzami pod torebkową karteczką (choć mnie się nie do końca ona podoba)postanowiłam zrobić taką karteczkę mojej mamie. Zmieniłam jej wymiary- pomniejszyłam nieco i jest. I ta podoba mi się bardzo :)









A takie cudeńko dostałam od mojej córki :)



Specjalnie dla mnie zamówiła bo wiedziała,że się bardzo ucieszę.

Cudownego dnia moje Kochane Kobitki :*

Miśka

6 komentarzy:

  1. I kartka i obrazek super. A Tobie życzę wszystkiego najlepszego w tak pięknym dniu 😘 Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajną karteczkę wyszykowałaś! Przestań się bać karteczkowania i pójdzie coraz lepiej. Monia, więcej wiary w siebie. (To słowa, które sobie od jakiegoś czasu powtarzam). Świetny prezent od Córci! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna torebka :) Papier Cię lubi. A prezent raduje matczyne serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochaną masz córeczkę :-) Zarówno Twoja praca jak i ta od córki - obie niezwykle piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezent dostałaś i świetną kartkę przygotowałaś:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń