czwartek, 9 stycznia 2020

312. Wiosenne drzewko

Jeszcze w grudniu zaczęłam wyszywać wiosenne drzewko. Zestaw z namalowanym wzorem z aliexpress-prezent urodzinowy od Asi. Ponieważ mój kręgosłup odmówił ze mną współpracy to ten wzorek był zbawieniem. Mogłam się dobrze oprzeć i z czystą przyjemnością robić to co lubię bez obciążania kręgosłupa.
Wzorek na początku wyszywania prezentował się tak...




A tak już po wyszyciu i wypraniu, ale jeszcze przed oprawą...







Moje przydaśkowe szuflady nie są już bezpieczne- a to za sprawą mojego Patryczka :D





Spryciulek :D

Mam serdeczną prośbę. Czy ktoś mógłby zrobić dla mnie zapasik okrągłych, kwadratowych, trójkątnych i owalnych skrapek, z ozdobnymi brzegami lub przeszyciami. Najchętniej białych, kremowych bądź czerwonych. Chętnie kupię lub zrobię cosik w zamian- kwestia do uzgodnienia. Nie posiadam niestety maszynki i wykrojników i na razie się nie zapowiada bym je miała posiadać. Będę bardzo wdzięczna.

Pozdrawiam cieplutko.
Monika.

12 komentarzy:

  1. Śliczne drzewko, ach jak ja już bym chciała wiosnę, choć jak patrzę za oknem to chwilami nie wiele nam do niej brakuje. Wnusio fajny, a może On chce z Babcią tworzyć? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne. A wcześniej myślałam, że tylko jesienne drzewka mogą mi się podobać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniczko, drzewko jest śliczne, już tęsknię za Wiosną i jej zielonym kolorem. Ta szarówka mnie dobija :(. Kochana rośnie Twój następca :))). A przeglądanie szafki przydasi to jak oglądanie skrzyni skarbów :)). Oj szkoda, że nie mogę Tobie pomóc ze scrapkami. Buziaki kochana i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Drzewko prezentuje się cudnie. Co do skrapek to chyba Agnieszka z bloga https://haftowanezaciszeagnes.blogspot.com/ się tym zajmuje. Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Faktycznie rośnie mały następca robótkowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i optymistyczny hafcik:)
    W szufladzie Babci zawsze można znaleźć bezcenne skarby, które lepsze są od zabawek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie myślałam, że wyjdzie takie piękne. Co prawda na zdjęciach, które były wyglądało super no i było zielone 😉 ale miałam lekką obawę czy efekt końcowy będzie chociaż przypominał to co było pokazane. Jest super ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. No, chyba lekko nie było, bo tu zielone, tu zielone zieleńsze,zielone rozbielone itp.
    Ale obrazek jest super.
    Patryk wyrośnie na mądrego i bystrego faceta, skoro ma tak szerokie zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Drzewko wiosennie zielone, śliczne. :)
    Dzieci wiedzą, że u Babci można skarby rozmaite znaleźć, tylko trzeba trochę poszukać. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykle piękne drzewko! Soczyście zielone!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moniczko, świetny haft powstał! Taka praca, to dla mnie mistrzostwo!
    W scrapkach niestety nie pomogę, nie posiadam żadnego sprzętu wykrawającego. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie myliłaś się z kolorkami? Od zielonego aż się w oczach mieni.Ja na pewno bym błędów miała co niemiara.Śliczne to drzewko:)
    Duży już chłopczyk z Patryczka:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznie wyszło :) a maszynki niestety nie mam.... No a z dzieciaczkami tak to juz jest, na pewno wesoło :)

    OdpowiedzUsuń