piątek, 21 lutego 2020

318. Koszyczki

Witajcie.
Marzec będzie obfitował w imieninowo-urodzinowe uroczystości. Między innymi moja mama będzie obchodziła 70-te urodziny, a wcześniej także imieniny. Na urodziny zamówiłam dla niej matę masującą, ale na imieniny postanowiłam coś dla niej zrobić. Padło na koszyczki w jej ulubionym niebieskim kolorze.






Koszyczki powstały na okrągłej i owalnej podstawie ze sklejki. Użyłam T-shirt yarn by mila 01 chaber (80% bawełny, 20 % pozostałe włókna)

Pozdrawiam i życzę słoneczka, bo u mnie niestety dziś pada.

Monika.

13 komentarzy:

  1. Moniko bardzo elegancko wygadają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne koszyczki, cudowny odcień niebieskiego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowy prezent.Koszyczki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie prezent Mama na pewno doceni, bo zrobiony z serca. Fajne koszyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniczko śliczne koszyczki ❤. Piękny kolor! Ja też zawsze robię koszyczki z produktów by mila, głównie z ich sznurka ;)). Uściski dla Ciebie i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te koszyczki i w dodatku bardzo przydatne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super koszyczki i w ślicznym kolorze. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden z moich ulubionych kolorów :-) Koszyczków nigdy dość :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne koszyczki w moim ulubionym kolorze:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. też umiem robic byłam na warsztatach, fajna zabawa, zakupiłam kolejne sznureczki :) Buziaki Monia, powoli działam w Twojej sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wymyśliłaś z tym spodem. Nie oklapną jak dziurawy balon.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne koszyczki!!! Ja raz spróbowałam takiego wytworu i zrezygnowałam. Za dużo siły potrzebowałam włożyć, by powstał ciekawy efekt. Ręce odmówiły współpracy z moim pomysłem. Teraz tylko podziwiam u innych takie wytwory:))

    OdpowiedzUsuń