poniedziałek, 10 lipca 2023

390. Ira

Witajcie kochani. 

W ostatnim poście pisałam na końcu, dziś poproszę na początku. Moim marzeniem jest by na moje 50 urodziny, prywatna ma skrzynka pękała w szwach od kartek urodzinowych z dodatkiem ( bądź nie) magnesów z Waszych miast . Będę przeogromnie szczęśliwa.

Jak już mi się zdarzyło pisać, bardzo lubię słuchać muzyki zespołu IRA i wspaniałego głosu Artura Gadowskiego. Miałam przyjemność uczestniczyć w koncercie Iry, który doładował mi akumulatorki na maksa. Panowie z zespołu mają fantastyczne zdjęcie na plakacie promującym trasę koncertową ich 35- lecia na scenie. Zdjęcie oczywiście zapisałam w telefonie i uknułam plan. Zleciłam przerobienie tego zdjęcia na haft diamentowy i po 25 dniach żmudnej pracy powstał obraz o wymiarach 80x 50 cm.




Mój mąż wraz ze swoim szefem podjęli się zadania, by " zwabić" Artura pod jakimś pretekstem na warsztat. I......osobiście wręczyłam prezent 😁😁😁.



Spełniło się moje fanowskie marzenie. Zaskoczenie i uścisk Mistrza bezcenny😉. I uśmiech do końca dnia zapewniony. Artur powiedział, że to najpiękniejszy prezent jaki dostał w tym roku.


Pozdrawiam serdecznie. Monika.

6 komentarzy:

  1. Karteczka i magnes przygotowane, czekaj tylko na wysyłkę. Super że masz jakiś Zespół który lubisz, podziwiam za ten haft diamentowi to była żmudna praca jak nic, ale się opłaciło. Piękny prezent zrobiłaś liderowi Zespołu a zdjęcie wspólne będzie super pamiątką na lata !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent. :)
    Mówisz magnes z miasta? Obawiam się, że nie znajdę i przyjdzie mi zrobić własnoręcznie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, własnoręcznie zrobiony będzie jeszcze fajniejszy😁

      Usuń
  3. Podziwiam misterność wykonania haftu, jesteś niesamowicie utalentowana. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznaję, że pomysł i prezent na uhonorowanie idola fantastyczny.
    Zespół IRA też lubię I cieszę się, że zostali w ten sposób docenieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ale fajny prezent Moniko. Jesteś Wielka. A karteczka mam nadzieję że już u Ciebie... Sto lat Moniko !!!

    OdpowiedzUsuń