poniedziałek, 31 lipca 2023

391. Urodzinowo

Witajcie moje kochane duszyczki.

Przybywam z podziękowaniami dla wszystkich, którzy uświetnili moje urodziny.



 Bardzo dziękuję Ani Iwańskiej za karteczkę i magnesik




Basi za karteczkę.



Madzi z Zacisza Lenki za karteczkę i magnesik



Agatce Baran za karteczkę i magnesik



Mojej kochanej Danusi Popowicz za wszystkie cuda jakie do mnie przyleciały😊




Asi Koniecznej za to ,że również pamiętała i obdarowała mnie cudnie😘



Dziękuję najserdeczniej❤️❤️❤️❤️



Buziaki ogromne😘. Idę świętować dalej 😉

Monika😘

9 komentarzy:


  1. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat q zdrowiu, szczęściu I dobrobycie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz wszystkiego dobrego, miłego świętowania Moniko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełnienia marzeń :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego 😘 Nawet trafiłam z kolorem kwiatków pod bukiet 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. W wieku 50 lat masz 5-letnią wnuczkę??? Rany boskie, średniowiecze, ja mam 55 i dzieci w liceum.

    OdpowiedzUsuń