niedziela, 15 września 2024

402. Pamiątka ślubna

W sobotę mieliśmy ogromną przyjemność uczestniczyć w uroczystości ślubnej chrześniaka mojego męża. A skoro ślub, to nie mogło zabraknąć pamiątki ślubnej od cioci 😁. Serducho od Moniki Blezień jak zawsze się sprawdziło. Pamiątka się podobała nawet mamie panny młodej, która również haftuje obrazy.



O wykonanie kartki poprosiłam Violę, bo ja nie czuję się jednak w robieniu kartek dobrze. Zależało mi by była dopracowana i zachwycająca i taką od Violi otrzymałam. 
A teraz idę odpocząć po nocnych hulankach i dzisiejszych poprawinach. Dobrej nocki.
Monika.

4 komentarze:

  1. Pięknie to wygląda Moniko. :) Pewnie dzisiaj już koniec odpoczynku, ale najważniejsze, że zabawa byłą udana, bo przecież nie mogło być inaczej. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny haft, taki prezent też by mnie ucieszył, ale za moich czasów nikt takich nie dawał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serce i cały obrazek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne to serducho, zresztą wszystkie wzory Monik są super, będzie to na pewno super pamiątka. Odpoczywaj należy Ci się po wyszywaniu i szaleństwach weselnych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń