niedziela, 9 grudnia 2018

257. Grzechotka

Witam Was wieczorem, bo właśnie skończyłam moją pierwszą w życiu zabawkę. Mianowicie grzechotkę. Chciałabym się nauczyć robić zabawki na szydełku, coby mój wnusio lub wnusia mieli fajne przytulaki.
Od czegoś trzeba zacząć, więc ta dam....




Kółeczko miałam tylko takie od karnisza, więc grzechotka jest mało proporcjonalna. Mój mąż obiecał, że wytoczy mi większe, więc mam nadzieję,że następna będzie fajniejsza.

Pierwsze koty za płoty :)))

Zabawkę robiłam na podstawie filmiku https://www.youtube.com/watch?v=MBW4Z86Fp5w

Pani tłumaczy tak dokładnie, że nie miałam problemu ze zrozumieniem schematu.

A tu grzechotki zrobione właśnie przez tą panią 



Buziaki ślę i miłego tygodnia życzę :*

Miśka>

20 komentarzy:

  1. Coraz lepiej machasz szydełkiem i widzę, że przepadłaś. Super trzymaj tak dalej, a każda kolejna rzecz będzie piękniejsza 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Podpatruję filmiki na you tube i coś tam macham. Choć ten taki mało proporcjonalny to i tak jestem z siebie dumna :)

      Usuń
  2. Ale super wyszła! Misiek jest fantastyczny.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszła, a takie grzechotki są rewelacyjna, moja wnusia uwielbiała taką a i potem do gzyzienia się przydała przy zabkowaniu :) Pozdrawiam :) Wyczekuj listonosza jutro albo pojutrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amigurami tylko podziwiałam u kogoś, ale ogromnie mi się podoba. Choć ta grzechotka mało proporcjonalna to i tak jestem z siebie dumna :) A na listonosza będę zatem czekać :)))

      Usuń
  4. Jak na pierwszy raz to chylę nisko czoła! Wyszło super!! Moniczko będziesz wspaniałą babcią - wnusio lub wnusia będę mieć ogromne szczęście mając tak kochającą babcię obok siebie :)). Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko ogromnie.Do końca maja mam czas by dopracować grzechotki do perfekcji :)))A moje wnuczątko będzie kawałek drogi ode mnie więc będę weekendową babcią. (Ja w łodzi, córa w poznaniu )

      Usuń
  5. Jak na początki szydełkowania to praca bardzo ładna:) Uprzedzam,szydełko bardzo wciąga:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wiem że nie jest taka jaka powinna być , ale i tak jestem z siebie dumna :) Będę ćwiczyć :D

      Usuń
  6. Super zabawka! Widzę, że Cię ogarnia babciowe szaleństwo, ale to dobre znaki. Pozdrawiam i szalej dalej:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowe i urocze zabaweczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy ta grzechotka musi być proporcjonalna?
    Pomysł i wykonanie super.

    OdpowiedzUsuń
  9. No swietna robota! Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń