sobota, 5 stycznia 2019

262.Komplecik

Dzisiaj tak szybciutko bo do pracy trzeba iść. Do kocyka i grzechotki dla wnusia (tak, już wiem,że to wnusio :D )powstał jeszcze przytulaczek. 




A tutaj już w komplecie :)





I jak myślicie, może być?


A i bym zapomniała. Moja zaczytana lista jest już zamknięta z końcem roku 2018. Udało mi się przeczytać 62 książki, co dało razem 26 016 stron. Jakby tą sumę podzielić na 365 dni roku to dziennie czytałam około 71 stron :D
Myślę,że całkiem nieźle .
Jakby ktoś miał ochotę podejrzeć co takiego czytałam przez cały rok to zapraszam tutaj lub na pasku u góry mojego bloga jest odnośnik do wyzwania czytelniczego jakie zaproponowała Ania Jacewicz :)

Wszystkiego co najlepsze w tym Nowym Roku dla Was i Waszych bliskich. Niech spełniają się wszystkie Wasze marzenia :)


Monika

25 komentarzy:

  1. Coś wspaniałego:) MOniu pięknie dziękuję za świąteczną kartkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że moja karteczka dotarła. Dość długo w tym razem wędrowały.

      Usuń
  2. Oczywiście Moniczko, że może być :)) Śliczny komplecik :)) I jak wspaniale, że już wiesz iż będzie to wnusio :)))). Wszystkiego dobrego życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :))) Będzie miał na imię Patryk :)

      Usuń
  3. Piękny komplecik :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu. Tobie również wszystkiego dobrego życzę :)

      Usuń
  4. Super przytulanka! Szczęścia w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Dla Ciebie również samych szczęśliwości :)

      Usuń
  5. Przeurocza przytulanka i grzechotka jest super fajna!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Monisiu i niech się Wam szczęści!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Karola. Również życzę wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok :)

      Usuń
  6. Moniko,jesteś niesamowitą babcią!!!!Cieszę się razem z Tobą:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny komplet a grzechotka bardzo pomysłowa! Wynik czytelniczy fantastyczny, gratulacje i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Small Megi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie za miłe słowa i za to, że do mnie zajrzałaś. Witam Cię serdecznie , rozgość się jeśli masz ochotę :)

      Usuń
  8. Moniczko - na początku dziękuję z całego serca za karteczkę świąteczną z życzeniami, bardzo mnie wzruszyła :-)))
    Piękne prace przygotowujesz na powitanie Wnusia - jeszcze raz serdecznie gratuluję i cieszę się Waszym szczęściem :-)
    Wynik czytelniczy imponujący i przyznam że powalił mnie na kolana - ja niestety nie znajduję już zbyt dużo czasu na czytanie.
    Moniczko, Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i całej Twojej Rodziny !!!
    Uściski i cieplutkie pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko, bardzo się cieszę ,że dotarła. Daleko mi co prawda do Twoich pięknych karteczek, ale inaczej chyba nie potrafię.
      Maluszek będzie miał na imię Patryk, więc się chyba nawet z kolorkiem wstrzeliłam, jakoś tak mi się ten kolor z tym imieniem kojarzy.
      Uwielbiam czytać książki. W tamtym roku przeczytałam więcej, a tym razem się nie udało.
      Buziaki ogromne :)

      Usuń
  9. No jak nie, jak tak? Świetne zabaweczki! Gratuluję przyszłego wnusia!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To teraz możesz szaleć w konkretnym kierunku 😀 Czas na czapeczki, sweterki, itp. ☺️

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się przygotowujesz do roli Babci! Działaj dalej, bo później będziesz mieć zdecydowanie mniej czasu:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Monia fajnie wnusio, szalona Babciu pieknie tworzysz dla wnusia, wspaniale prace, wynik czytelniczy świetny, ja ciagle sie motam robotki czy ksiazka i wynik znscznie gorszy ;), a kupka ksiazek rosnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie plączesz niteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję tych 62 tytułów. Ekstra. Ja góra 9 przeczytałam w minionym roku. Uroczy przytulaczek.

    OdpowiedzUsuń