wtorek, 11 czerwca 2019

295. Elfinka z kwiatami

 Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jeszcze raz , choć bardziej z bliska elfową dziewczynkę jaką wyhaftowałam dla Justynki.


Tak wyglądał sam hafcik, bez kreseczek konturowych.



A tutaj powolutku się wyłaniał...



Tutaj skończony, ale jeszcze przed praniem i prasowaniem...



Gotowy...



I jeszcze z bliska ...



Ogromnie fajnie się go wyszywało, a teraz jak już wiem, że się podoba to bardzo się cieszę, że wybrałam właśnie ten wzorek. 

Monika.

14 komentarzy:

  1. Śliczny elf.:) Pozdrawiam Moniko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniczko słowo, „podoba” to za mało - ja kocham ten obraz!!! Ona jest tak piękna, niesamowita, że podziwiam za każdym razem, kiedy zerkam. A zerkam często, bo wisi w sypialni :))) Otwieram oczy rano i widzę jej cudowną, radosną buźkę :))). Moniczko, zdjęcia nie oddają tego jak perfekcyjnie haftujesz, a te obszycia to mistrzostwo świata!! Jeszcze raz kochana z całego serca dziękuję!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lejesz miód na moje serce Justynko :) Bardzo Ci dziękuję za te słowa uznania. Całuję Cię mocno :*

      Usuń
  3. Śliczny haft wybrałaś :).

    Kontury potrafią zdziałać cuda :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny 😍 Jadnak kontury robią robotę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudo!:) No tak, to wzór z serii: bez konturów ani rusz.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny hafcik:-) Pięknie prezentuje się w oprawie. Dzięki Twoim zdjęciom widać też jaki ogrom pracy w hafcie robią kontury:-) Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny obrazek Moniczko przygotowałaś! Zachwycam się takimi wzorami, ale tylko tyle, bo jakoś dawno zrezygnowałam z krzyżyków i nie potrafię się już zmusić. Pozdrowienia przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosze wyslij mi adres na mejla pawlakbasia@wp.pl a świeczki mogą byc zapachowe jesli doda sie zapach

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny,subtelny hafcik!!Jednak kreski robią wrażenie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Z bliska widać ile tu trzeba kreseczek! Ale wiadomo, efekt końcowy rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny hafcik Moniko:) tyle szczegółów sprawia ze jest piękniejszy :):):)

    OdpowiedzUsuń