wtorek, 12 maja 2020

324. Cristiano Ronaldo

Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro-ur 5 lutego 1985 r w Funchal. Portugalski piłkarz grający jako skrzydłowy lub napastnik, we włoskim klubie Juventus oraz w reprezentacji Portugalii, której jest kapitanem.
Karierę zaczął w wieku 8 lat w małym klubie CF Andorinha. W wieku 18 lat podpisał kontrakt z Menchesterem United. W 2009 trafił do Realu Madryt, stając się najdroższym piłkarzem w historii. Latem 2018 stał się piłkarzem Juventusu.

Czemu piszę dziś o Cristiano?
To za sprawą siostrzeńca mojego męża, który jest  jego wielkim fanem. Ricardo ( tak oryginalnie ma na imię siostrzeniec ) również trenuje piłkę nożną i marzy o takiej karierze jaką zdobył CR.
Właśnie dla niego , z okazji 12 urodzin przygotowałam portret  jego idola.





Ciężko zrobić jakieś dobre zdjęcie. Ciągle się coś odbijało, jak nie okna to ja, a jak zapaliłam światło to padał cień telefonu...masakra




To drugi portret piłkarza jaki miałam okazję wyszywać. Jakiś czas temu powstał taki..



Dobrej nocki moje kochane.

Monika.

9 komentarzy:

  1. Super, taki prezent dla fana jest na prawdę ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, to jest cudowne. Taki prezent to strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft, Moniczko!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite hafty! Podziwiam Moniko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fantastyczny prezent dla fana Ronaldo :)). Super wyszedł obraz! A zdjęciami nie przejmuj się, są ładne :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jestem pod wrażeniem włożonej pracy. No i zdecydowanie lepsza wersja niż ta wcześniejsza ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne portrety! Oj miłośnicy piłki byliby zachwyceni! A wiesz, że muszę wyszyc dla pewnego chłopca piłkarza !Ale tego haftu sie nie podejmę za duzo krzyzykow.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezent :) Fajnie wygląda na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń