środa, 5 sierpnia 2020

332. Zakładka lipcowa do książki na wakacje

Witajcie moje Kochane. Dawno mnie nie było, ale jakaś wakacyjna niemoc mnie dopadła. Książki pochłaniam, ale do haftów coś mnie nie ciągnie.
Dzisiaj prezentuję moją lipcową zakładkę, robioną na ostatnią chwilkę i dlatego z opóźnieniem ją pokazuję. 



Mój wybór padł na książkę Elin Hilderbrand "Piasek w butach". W tytule miała znaleźć się literka W, więc jest :)





"Piasek w butach" to opowieść o trzech niezwykłych  kobietach. Każda z nich z różnym bagażem nieszczęść. Przyjeżdżają na wyspę Nantucket by razem spędzić wakacje i podreperować zdrowie, serca i dusze. Poznają młodego studenta, który staje się ich powiernikiem. Dla niego będzie to lato pełne miłości, fascynacji i przyjaźni, a dla nich- lato, które odmieni ich życie.

I moja ulubiona myśl
"Życie było za krótkie, żeby je trwonić na ciągłe pragnienie, głód, rozjątrzenie. Czekając, aż coś się zdarzy "

Polecam całym sercem. Często do niej wracam.

Chciałabym Wam jeszcze pokazać mój nowy nabytek. Zamarzył mi się makramowy kwietnik. Nie nauczyłam się tej techniki więc postanowiłam wesprzeć rękodzielnika i zakupiłam sobie takie cudo w Barwnym Zakątku .




Pozdrawiam Was serdecznie. Odpoczywajcie jak tylko możecie :)

Monika.

9 komentarzy:

  1. Jaka super zakładka. A ten kwietnik kupiłaś sobie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniczko i ja mam wakacyjną niemoc :)). Ale nie przejmuj się kochana, po to są wakacje :)). Super zakładka! A kwietnik niesamowity! Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książkę opisałaś bardzo ciekawie, a zakładka idealnie do niej pasuje, jest wspaniała, cudnie wykonana i pomyślana. :))) Makramowy kwietnik super, sama kocham makram. :) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko przede wszystkim spóźnione urodzinowe sto lat !!! A książka widac po Teoim opisie ze bardzo ciekawa wiec zapisuje tytuł :) swietna zakładka i uroczy kwietnik, taki klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna zakładka!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłaś super zakładkę. Bardzo wakacyjną :).

    Książka i cytat mnie zaciekawiły :).

    Kupiłaś sobie super kwietnik :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakładka. Jakoś do tej pory nie zwróciłam specjalnej uwagi makramy. Kupiłaś naprawdę nietuzinkową rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna zakładka, makramowy kącik rewelacja. Pozdrowionka Moniś

    OdpowiedzUsuń