niedziela, 1 listopada 2020

339. Jesienna wymianka u Justynki.

Czas mija tak szybko, że człowiek nie zdąży się nawet obejrzeć. Dopiero Justynka ogłosiła swoją wymiankę, a już czas pokazać cudowne efekty tej  zabawy.

Moją wymiankową parą została Bogusia Matusiak i takie cudeńka do mnie przyfrunęły wykonane jej zdolnymi łapkami.












 


Ode mnie zaś pofrunęła taka paczuszka






 Dziękuję Justynko za zorganizowanie tej zabawy, a Bogusi jeszcze raz serdeczne dzięki za wszystkie wspaniałości z jej paczuszki. 


Trzymajcie się zdrowo. Monika.

10 komentarzy:

  1. Moniko, to ja dziękuję za wspaniałe prezenciki, a tworzenie dla Ciebie to była sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty sobie dałyście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się obdarowałyście!!! Podglądnęłam blogi i stwierdzam, że dawno tak udanej wymianki nie było. Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Moniko za wspaniałą wymiankę, prezenciki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień oferuje takie bogactwa nie tylko kolorów ale pomysłów, że wymianka nie mogła być nieudana, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie sie wymieniłyście Monia. pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń