niedziela, 13 marca 2022

368. Metryczka dla małego Artema

Witajcie. 

 Rok temu przyszedł na świat Filipek, synek mojej koleżanki z pracy Anastazji, a w tym roku, po 11 miesiącach jej drugi synek Artem. Filipek ma już swoją metryczkę, więc teraz czas na kolejną dla Artema.





A tutaj dla przypomnienia metryczka Filipka.






Chciałabym jeszcze Wam pokazać jakie cudeńko do mnie dotarło. Praca zdolnych rąk naszej blogowej koleżanki Danusi Popowicz. Zakochałam się w tych maleństwach i zamówiłam jedną u Danusi. Ogromnie Ci Kochana dziękuję. Cały czas podziwiam i zostaje w zachwycie.




Wszystko takie maleńkie i dopracowane precyzyjnie. Cacuszko!!!

Pozdrawiam serdecznie. Monika.



8 komentarzy:

  1. Świetne te metryczki, aczkolwiek dość oryginalne imiona zarówno mamy jak i jej chłopców. No cóż to w=kwestia indywidualna. Podziwiam Twój kunszt w wyszywaniu. Prezent cudny faktycznie podziwiam zawsze te maleństwa, ja niestety nie mam takiej precyzji w palcach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anastazja jest Ukrainką, tata malców Polakiem, stąd i imię młodszego dla nas nietypowe i oryginalne 😉

      Usuń
  2. Fizzy Moon jak zawsze niezawodny.:) Śliczne metryczki! To maleństwo powala na kolana, świetna rzecz.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna metryczka, tak Patrykowo mi się kojarzy przez tą zieleń 🙂 A ta miniaturka przecudna. Podziwiam za cierpliwość do takich maleństw ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. I kolejna śliczna metryczka. :) Moniko przecież Twoje prace to też miniaturki i to jakie precyzyjne! Podziwiam i zachwycam się nimi. A tak przy okazji... dziękuję, wiesz za co. Buziaki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniczko Twoje metryczki są piękne! Podziwiam nie tylko jak pięknie haftujesz, ale i jak bardzo staranne są obszycia. Pamiątka na całe życie :). Miniaturka to mistrzostwo!!!
    Buziaki kochana!
    PS. A ja znam to piękne imię. Syn naszych przyjaciół z Kijowa ma na imię Artem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Artem dla mnie nieznane imię dla mnie ale nic dziwnego jak małżeństwo mieszane:) cudne Moniko metryczki wyszywasz !!!:)

    OdpowiedzUsuń