niedziela, 22 maja 2022

371. Chusta mech




Witajcie.

Miało mnie być więcej, a wyszło jak wyszło. Bardzo dużo rzeczy dzieje się wokoło mnie, na których muszę skupić teraz moją uwagę i jeszcze leń twórczy mnie dopadł. Nie żebym nic nie robiła, ale idzie mi bardzo powoli;)

Dzisiaj prezentuję chustę mech, która będzie prezentem dla mojej cioci z okazji 80 urodzin.






Chusta powstała z Flowersa merino zakupionego w Mila Druciarnia.


   

Od dłuższego czasu z przyjemnością zaglądam na bloga  Danusi Popowicz. Danusia zmaga się z chorobą Parkinsona, o czym sama pisze na swoim blogu. Jednak się nie poddaje chorobie i twórczo z nią walczy. Zajrzyjcie do niej i zobaczcie jakie cudne rzeczy tworzy i jakie piękne rysunki wychodzą spod jej rąk. Danusię można wesprzeć stawiając jej wirtualną kawkę na buycoffy, więc jeśli spodobają się wam jej prace to taką kawkę jej postawcie ;) Bardzo proszę :)

Ostatnio wpadło mi w oko, "OKO" jakie narysowała Danusia, zresztą wszystkie oczy . Są hipnotyzujące, niesamowite i w ogóle WOOOW. I chciałam za zgodą Danusi je sobie skopiować i wydrukować, na co w odpowiedzi dostałam paczuszkę, a w niej....
Największe zapakowałam sobie aż w ramę, by się nie daj Boże nie zniszczyło. Wiecie czemu tak bardzo mi się podoba? Ponieważ ja też mam niebieskie oczy i kocham słoneczniki:) :) :) :) :)





Drugie, również piękne...




I trzecie, niesamowicie słonecznikowe...





Jakby tego było mało, to domek dla ptaszków w miniaturze również został mi podarowany i znalazł swoje miejsce w krainie paproci na moim parapecie. Ptaszki raczej w nim nie zamieszkają, ale może jakaś pszczółka?



Danusiu, z całego serca dziękuję. To przyjemność mieć Twoje prace i móc cieszyć nimi oczy. Buziaki.

To tyle na dziś. Milutkiej niedzieli Wam życzę, choć u mnie pochmurnej i deszczowej.

Pozdrawiam serdecznie . Monika.

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam robić chusty, ale mchu jeszcze nigdy nie robiłam - wciąż przede mną

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta Moniko. :) Nie martw się tym, że idzie powoli, najważniejsze, że idzie. A jeszcze ważniejsze, że w dobrym kierunku, co widzę patrząc na wszystkie Twoje dzieła.
    Bardzo mnie cieszy Moniko, kiedy moje prace trafiają w dobre ręce :) Dziękuję za miłe słowa i nie tylko to. :) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniczko chusta jest śliczna! Bardzo ładne kolorki. Lubię takie zwarte wzory. Nie znam bloga Danusi wiec chętnie zajrzę! Oko ze słonecznikiem wymiata :)
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta super. Ten wzór jest idealny do takich włóczek 🙂 Oczy wymiatają. Czy jest możliwość zakupu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, o to czy jest możliwość zakupu to zapytaj proszę Danusi😉. Wiem, że kartki okolicznościowe, zakładki można kupić, ale czy te grafiki z " oczami" to nie wiem. To bardzo fajna kobitka. Zapraszam na jej bloga. Warto zajrzeć 😊

      Usuń
  6. Chusta przepiękna Moniko, musze zerknąć co to za wzorek mech;) a oczy Danusi robia wrażenie :)
    Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną chustę zrobiłaś :).

    Dostałaś super prezent od Danusi. Oczy rzeczywiście cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem że komentowałam ten post ale komentarz zaginął. Chusta piękna a Oko.niezwykle !

    OdpowiedzUsuń