poniedziałek, 8 maja 2023

386. Taka sytuacja😉

Znamy się wirtualnie już od wielu lat. Cudowne jest w tych znajomościach to, że odwiedzamy się na blogach, piszemy maile, wymieniamy się kartkami z życzeniami i obdarowujemy wzajemnie drobnymi upominkami. Jednak najcudowniejsza jest możliwość spotkania w realnym świecie i takie fantastyczne spotkanie było moim udziałem. Jak zapewne już czytałyście u  Sylwii, w marcu udało nam się spotkać i porozmawiać. Wymieniłyśmy się upominkami, wypiłyśmy pyszną herbatkę i zjadłyśmy po kawałku ciacha. Mąż Sylwii, Grzegorz był tak miły, że uwiecznił na zdjęciu nasze spotkanie.



Bardzo dziękuję Sylwuś za ten czas i przepraszam, że dopiero teraz się tym dzielę. 

A tu jeden z prezentów od Sylwii


Buziaki❤️

9 komentarzy:

  1. Spotkania w realu to coś wspaniałego, człowiek ma wrażenie jakby się od dawna znał.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spotkanie, piękny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są takie spotkania w realu. My mamy stałą ekipę i spotykamy sie regularnie przynajmniej raz w roku a czasem i częściej. Ciekawa że niby znamy się wirtualnie a jak spotykamy się w realu to tematów do rozmów nigdy nie brakuje !!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wzór dostałam od Soni Marg z fb. Trochę okrojony, więc trzeba kombinować. W wersji papierowej mam, w pdf muszę poszukać. Daj mi czas , jak znajdę, to się skontaktuję. W wersji papierowej mogę wysłać natychmiast.
      Słoneczka!

      Usuń
  5. Wspaniałe są takie spotkania. :) Miałam okazję poznać w ten sposób kilka osób. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie spotkania są niezapomniane !Szczerze zazdroszczę spotkania 🙂😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i mnie uda się kiedyś spotkać z Wami 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. O taaak takie spotkania są najlepsze !!!

    OdpowiedzUsuń