sobota, 5 września 2015

52. Jeżykowo

Dzisiaj trochę z innej beczki. Zapewne zdążyliście zauważyć, że mam "kota" na punkcie jeży :) Na blogu jeżowe akcenty i w domu również je mam w ilościach.....hmmm...dużych. Moi znajomi i przyjaciele wiedzą o moim bziku i co jakiś czas coś do tej kolekcji dorzucają :) Z radością więc Wam ją przedstawiam :)








I z sianka- pięknie pachnące.




I jeże ogrodnicy, pocztowcy...




I w towarzystwie moich małych (kiedyś) dzieci...




I drewniane i szklane i z bursztynków...




I w formie zawieszki...




I jako magnesy na lodówkę...





Profesorków też mam ...




 Nie posiadam jedynie żadnego wyszywanego jeżyka i zupełnie nie wiem jak to się mogło stać :)


A na koniec jeszcze apel w imieniu prawdziwych jeżyków :





Pozdrawiam jeżowo igiełkowo :)

Miśka.

11 komentarzy:

  1. Super kolekcja. Każdy ma jakiegoś bzika. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow kolekcja godna podziwu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kolekcja:) Masz prawdziwego jeża na punkcie jeży")

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne jeżyki! Koniecznie musisz jakiegoś wyszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak koniecznie muszę nadrobić to niedopatrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż, kolekcja jeżyków zaiste imponująca. Tylko podziwiać :) Czekam na jakiegoś wyszytego ;)
    Ja mam lekkie skrzywienie na punkcie smoków, elfów i itp.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolekcja ;) To teraz koniecznie trzeba dołączyć do niej jeżyki haftowane!

    OdpowiedzUsuń