niedziela, 16 lipca 2017

174. Moje wakacyjne zaczytanie

Wszystko co dobre, szybko się kończy. Mój urlop minął bardzo szybciutko i w poniedziałek już czas wracać do pracy. Był to mój czas z książką, a raczej z książkami.

46/52 "Saga o Ludziach Lodu-Urwany ślad 38"
47/52 "Saga o Ludziach Lodu-Nieme głosy 39"
48/52 "Saga o Ludziach Lodu-Więźniowie czasu 40"
49/52 "Saga o Ludziach Lodu-Góra demonów 41"
50/52 "Saga o Ludziach Lodu-Cisza przed burzą 42"



51/52 "Saga o Ludziach Lodu-Odrobina czułości 43"
52/52 "Saga o Ludziach Lodu-Fatalny dzień 44"
53/52 "Saga o Ludziach Lodu-Książę czarnych sal 45"
54/52 "Saga o Ludziach Lodu-Woda zła 46"
55/52 "Saga o Ludziach Lodu-Czy jesteśmy tutaj sami 47"



56/52 "Miasteczko Salem"-Stephen King



Zaszalałam, czytałam jak opętana. Miałam plany szydełkowe, hafciarskie ale zrobiłam sobie od tego wakacje :D Jestem dumna, bo przekroczyłam magiczną liczbę 52 , a do końca roku jeszcze dużo czasu. Sama jestem ciekawa ile uda mi się do końca roku przeczytać.

Pozdrawiam cieplutko :)

Miśka>


11 komentarzy:

  1. Faktycznie, poszalałaś :) Ale dobrze jest czasem oderwać się od wszystkiego, nawet robótek ;) Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Ilość imponująca, ale czasem trzeba sobie zrobić odpoczynek nawet od haftow i sobie poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ilość:) Urlopy mają to do siebie, że mijają szybko. Za szybko:) Mi został jeszcze tydzień, ale pewnie zleci w mig:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo idziesz jak burza :) Ja w tym roku jestem w plecy z czytaniem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Sagę kiedys czytałam całą, a potem niektóre tomy. Może kiedyś znowu do niej wrócę. Ja też często "tonę" w czytaniu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale się nie dziwię że czytałas jak szalona. mam tą sagę w domu, czytałam juz dwa razy i za każdym razem wciąga na maska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadziwiające! Lubię czytać, ale Ty jesteś w tym gigantka. Pozdrawiam wakacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też wróciłam do czytania ale niestety nie mam zbyt wiele czasu:( Pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam a nie sprzedaje może Pani pozycji Saga o ludziach lodu od 40 do 47. Proszę o info na adres mailowy levita@vp.pl

    OdpowiedzUsuń