niedziela, 30 lipca 2017

177. Metryczka i róże

Zostałam poproszona o wykonanie metryczki dla małej Lenki



Metryczka czeka na odbiór już jakiś czas, mam nadzieję, że osoba zamawiająca się nie rozmyśliła.


Zrobiłam również 6 karteczek okolicznościowych z różami. Wzorki od Moni Blezień-Igiełki. W zestawie jest 8 różyczek , ale jak na razie wyszyłam tylko 6.
Dwie z nich powędrowały do świętujących niedawno Ań , a jedna właśnie leci urodzinowo :)




Do mojej listy czytelniczej dopisuję kolejną pozycję

57/52  "Dziewczyna Jimmy'ego" Stephanie Gertler




Pozdrawiam. Miśka >

10 komentarzy:

  1. Metryczka śliczna, a karteczka, ki z różami cudo. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna metryczka, ale karteczka, która do mnie trafiła - najpiękniejsza! :) Dziękuję ogromnie!

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne karteczki, a metryczka jest świetna:-)
    U mnie już z dwa lata leżą hafty nie odebrane i dla tego teraz wyszywam tylko dla siebie i rodzinki.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalna i piękna jst ta metryczka,jak również karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kateczki Moniu:) Też bardzo lubię te różyczki:) A wyszyłam dopiero jedną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki z różyczkami wyszły pięknie. Zresztą nic dziwnego, bo same różyczki śliczne.
    A metryczka bardzo udana i wesoła.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki Moniko, metryczka super:) pozdrawiam cieplutko w dniu urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzorki od Moniki są doskonałe na karteczki :)

    OdpowiedzUsuń