środa, 21 października 2020

336. Zakładka do grubej książki

Witajcie Kochani.

Dzisiaj zakładka na wyzwanie u Hubki. Tytuł wyzwania- Gruba książka




Najgrubsza, jaką udało mi się wyszperać w mojej prywatnej bibliotece to "Labirynt duchów" Carlosa Ruiza  Zafona. Ma 894 strony.






 I jeszcze jedna zakładka, tym razem zrobiona na szydełku. Taka trochę nie udana i krzywa , ale jest- pani kredka :)



Chciałabym się jeszcze pochwalić paczuszką jaką dostałam od Agatki Baran. Paczuszką zupełnie niespodziewaną, za którą niezmiernie dziękuję :)





Agatko "zrobiłaś mi" cudowny tydzień :) Dostać taką niespodziankę w poniedziałek to dziób się cieszy jak nie wiem :)


Pozdrawiam serdecznie. Monika. 

7 komentarzy:

  1. Toż to ogromne tomisko, ta książka. Elementy na zakładce idealnie pasują do tematyki i tajemniczości :-) Kredka też niczego sobie :-) Pamiętaj, pierwsze śliwki robaczywki, potem będzie już tylko lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniczko rzeczywiście grubaśna ta książka i super zakładkę do niej zrobiłaś :) Kredka też niczego sobie, jak na pierwszą to jest super! Piękny prezent otrzymałaś, taki od serca! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjna ta zakładka z labiryntem- pasuje idealnie! Zakładeczki wrzucone, przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Zafona! A zakładka labiryntowa bardzo a propos.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam Zafona "Cień wiatru" i bardzo mi się podobała :)
    Zakładka z labiryntem jest super, a pani Kredka wcale nie jest krzywa tylko się gimnastykuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* Mam teraz inne spojrzenie na moją panią Kredkę :)

      Usuń
  6. Hehe miło Moniko ze niespodzianka sie udała i ze przede wszystkim sprawiła Ci radosc ! Książka faktycznie grubasek a zakładki ciekawe Moniko :)

    OdpowiedzUsuń