środa, 20 marca 2019

279. Puzzle

Dzisiaj zakładka wyszywana na kanwie plastikowej przeźroczystej , resztkami muliny Ariadna. Trafi do mojej prywatnej kolekcji zakładek :)




Będzie moja ponieważ to pierwsza zakładka wyszywana na takiej kanwie, za późno zorientowałam się, że się pomyliłam we wzorze i dlatego, że eksperymentowałam z wycinaniem jej i trochę mi nie wyszło.


Chciałabym Wam jeszcze pokazać jedno zdjęcie z sesji zdjęciowej na którą namówiłam moją babcię, mamę i córkę. Takie zdjęcie "babskie, pokoleniowe", które będzie cudowną pamiątką na lata :)




Bawiłyśmy się fantastycznie, uśmiałyśmy się setnie. Fotograf, który robił nam zdjęcia powiedział, że dawno nie czuł takiej radości jak owego dnia.

Życzę Wam dobrej nocki. Monika.

11 komentarzy:

  1. Zakładka świetna! Ale co tam zakładka, to Wasz Kwartet Rodzinny przykuwa dziś uwagę!!! Takie zdjęcia i sesje to niebywała zabawa i genialna pamiątka:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super zdjęcie rodzinne, cudowna pamiątka.
    A zakładka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie wyszywałam na kanwie plastikowej ale ponoć to niełatwe zadanie nawet dla wprawionych :)). Więc jak dla mnie zakładka bomba :))) Fajny wzór i kolorki :). No ale Wasze zdjęcie to skradło mi serce!! Ale jesteście piękne, radosne, uśmiechnięte i rzeczywiście widać tą niesamowitą więź! Zatem dziś ściskam mocno Waszą cudowną czwórkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka super!
    Ale zdjęcie to niesamowita pamiątka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale rewelacja! I zakładka ale teraz to bardziej zdjęciem sie zachwycam! Macie szczęście ze Babcia jeszcze żyje, moja dożyła jednego trzech synków. Mamy zdjecie trzech bab i synka ale to nie to samo co cztery baby :) genialnie ze sesja w pore zrobiona !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne zdjęcie! Jaka szkoda, że ja takiego nie mam i mieć już nie będę. A zakładka bardzo mi się podoba, nie widziałam u nikogo takiego wzoru, super.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowa zakładka!!! Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ze zdjęcia emanuje ciepło i miłość. Widać,że jesteście fantastyczną rodziną.
    A zakładka pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakładka. Jakbyś kiedyś miała ochotę zrobić drugą taką to ja chętnie 😉😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałaś świetny pomysł z tą sesją! Piękna pamiątka ;)

    OdpowiedzUsuń