niedziela, 8 marca 2020

319. Album grudniowy

Witajcie.
Już dawno miałam Wam pokazać mój pierwszy "grudniownik". Podglądałam na youtube różne albumy i postanowiłam taki zrobić. Ponieważ były to pierwsze święta mojego wnusia to powstał by być dla niego kiedyś piękną pamiątką. Choć mój jest bardzo nieidealny to ogromnie się cieszę,że go zrobiłam. Jeśli macie ochotę zobaczyć jak wygląda to zapraszam . Będzie dużo zdjęć, więc rozsiądźcie się proszę wygodnie :)


Posiada dużo wklejonych zdjęć, więc wyszedł grubaśny...




Patrysio 2 grudnia kończył pół roku , a dzień później pojawiły się pierwsze ząbki.






























Choć post mój jeszcze zimą i świętami zatrąca to przyjmijcie dziewczyny kochane życzenia z okazji naszego dzisiejszego święta. Dnia Kobiet.
Bądźcie zawsze uśmiechnięte i szczęśliwe. Cudownego dnia pełnego niespodzianek Wam życzę :)

Pozdrawiam cieplutko. Monika.


6 komentarzy:

  1. Moniczko bardzo podoba mi się Twój album, bo jest od serca i zawiera najważniejsze grudniowe chwile Patrysia :)). Brawo kochana, że spróbowałaś :)). Moniczko dla Ciebie również najlepsze życzenia z okazji naszego małego babskiego święta! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech ten album będzie piękną pamiątką dla Patryczka, a Tobie życzę dużo radości z jego obecności 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko! jestem oczarowana- zaczarowana!!!!!!!!! Zawsze marzył mi się grudniownik, dokłądnie taki jak zrobiłaś, w tamtym roku zaczęlam razem z Rogatym i oczywiście zarzuciłam ten pomysł. Może i ja kiedys taki zrobię! Pozdowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo, że kilka dni po 8 marca, życzę by takie święta były częściej w naszym kobiecym życiu:))
    Grudniownik Moniczko jest świetny! Pamiątka od babci będzie cenną pamiątką. Pozdrowienia cieplutkie zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ niezwykła pamiatka i to świat widziany i opisany przez Babcie, rewelacja Moniko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny jest! Ależ będziesz miała co wspominać przeglądając go co jakiś czas! :)

    https://inspirow.anka.com.pl/

    OdpowiedzUsuń