piątek, 5 listopada 2021

359. Jesienna wymianka zakładkowa u Justynki

Witajcie !

Czas pokazać jakie cudeńka przywędrowały do mnie za sprawą zabawy u Justynki z Wielkich Małych Pasji. Miałam przyjemność otrzymać przesyłkę od samej organizatorki zabawy.


  




 

Moja paczuszka powędrowała do Izy kicikicitaty






Jakież było moje zaskoczenie jak otrzymałam od Izy podziękowanie za moją przesyłkę.




Ogromnie Wam dziewczyny dziękuję. Justynce za cudowną zabawę, a Izie za bonusową niespodziankę :*



                                                                     ***


Czy miałybyście ochotę na mały spacer po Łodzi?  A konkretnie na obejrzenie łódzkich murali?


Pozdrawiam serdecznie. Monika.

7 komentarzy:

  1. Fajna była ta wymianka zakładkowa i super zakładkę dostałaś .. no i oczywiście książkę do niej. Fajną też zakładkę przygotowałaś. Szkoda ze względu na brak czasu nie mogłam w niej wziąć udziału.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka i książka to idealne zestawienia. :) Twoja w jesiennych barwach bardzo mi się podoba. :) Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniczko kochana jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie :). Z ogromną przyjemnością i radością przygotowywałam dla Ciebie paczuszkę :). Cieszę się, że spodobała się :). Piękne prace wysłałaś Izuni. Cudeńka! I śliczności Ty dostałaś w podziękowaniu - piękny gest, ale taką właśnie kochaną osóbką jest nasza Izabelka :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapomniałam - chętnie murale pooglądam :). U mnie w Warszawie ostatnio tez dużo ich powstało.

      Usuń
  4. Wspaniała jesienna wymianka! Wszystkie prezenty piękne! Bardzo lubię oglądać murale. Ostatnio w moim miasteczku też powstała taka seria malowideł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie się obdarowałyście! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń