piątek, 1 stycznia 2016

69.Moje podsumowanie roku 2015

Przyszedł czas na podsumowanie mojej pracy w 2015 roku. Bardzo szybko minął mi ten rok. Jestem zadowolona ze swoich prac, ale ocenę zostawiam Wam.

1. W styczniu zaczęłam wyszywać Koci kalendarz- udało mi się wyszyć jedenaście kotów-ostatni w trakcie ukończenia. W całości pokarzę go niebawem.





2. Wzięłam udział w Salu Super dziewczyny wyszywają muffiny- u Sylwii z bloga Ruda Mama i jej pasje.




3. Następnie powstały dwie " Kusicielki"




4.Zapisałam się na Sal owocowo- warzywny u Beatki, ale niestety poległam w maju...





5.W lutym zaczęłam prezent niespodziankę dla mojego kuzyna Roberta. Ukończyłam w 27 dni.




6. Powstały -Myszka Miki i niedźwiadek z kwiatkami





7. Wielkanocne jajka



8. W maju powstała skromna pamiątka ślubna dla Anity i Andrzeja.




Metryczka dla Jagódki




Dama w czerwieni dla mojej Martuśki




Metryczka dla Ninki



I moja pierwsza od lat szydełkowa serwetka




9.W czerwcu powstały Afrykanki




10.Dwa obrazki z imionami




11. Kartka imieninowa dla mojej Ludki


I kartka urodzinowa dla Joli





12. W sierpniu karteczka na 1-sze urodzinki mojej chrześnicy Amelki




13. W sierpniu zapisałam się na Sal dla moli książkowych u Iwy z bloga Iwusiowo

Ania z Zielonego Wzgórza..




Muminki...




Pan Tadeusz...




Opowieść Wigilijna




Powstały też całkiem nie związane z salem zakładki







 13. Metryczka dla Alicji i metryczka ślubna







14. Metryczka dla Kubusia






15. Smok dla Michała






16. Karteczka imieninowa dla Sylwii  -Rudej Mamy






17. Portret rodziców koleżanki






18. Sweterki na kubeczki







19. Karczochowa choinka






20.Bombeczki









I trzy karteczki świąteczne






21. Na koniec prezent dla mojej chrześnicy Juleczki na gwiazdkę- ukończony tuż przed świętami.








Na koniec życzę Wam wszystkim szczęśliwego Nowego Roku, by był radosny, pełen nowych pomysłów i samych wspaniałych doznań.


MIŚKA>


22 komentarze:

  1. Oj sporo tych prac zrobiłaś :).

    Super prace i do tego jakie różnorodne :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo prac :) Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Dla Ciebie również wszystkiego co najlepsze :)

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem Twoich dokonań. Ja też zapisałam się na Koty, ale po marcu poległam ... Bombki baaardzo mi się podobają.
    Życzę równie wspaniałych dokonań w tym Nowym Roku.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Koty wyszywałam sama, nie zapisywałam się na sal. Znalazłam wzory w sieci :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

      Usuń
  4. Dużo prac zrobiłaś przez miniony rok - szaleństwo :) Podziwiam ilość oraz ich jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem ile natworzyłaś pięknych prac:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne prace:)
    Zapraszam na moje Candy: http://zaczarowanypapier.blogspot.com/2015/12/kawowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne podsumowanie :) Dużo tego natworzyłaś :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace a ilość imponująca, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałaś bardzo twórczy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się napracowałaś, podobają mi się zwłaszcza zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moniu wspaniałe prace:) Cieszę się, że mogłam dostać jedną z nich:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moniczko widzę że poszalałaś w robótkach...piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopiero przy takim podsumowaniu widać jak twórczy był to rok! A działo się, oj działo!

    OdpowiedzUsuń