wtorek, 5 stycznia 2016

70.Urodzinowe rozdanie u Zaklętej Igiełki- losowanie

Tak jak obiecałam dziś losowanie w moim urodzinowym rozdaniu. Z radością stwierdzam ,że wzięło w nim udział 19 osób. 





A wylosowana została.........





Paulina serdecznie gratuluję i proszę o podanie swojego adresu na       monikas116@gmail.com    bym mogła wysłać obiecaną niespodziankę:)

Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za udział w moim rozdaniu i mam cichutką nadzieję,że nadal będziecie mnie odwiedzać :)
Życzę Wam szczęśliwego nowego roku, obfitującego tylko w dobre wydarzenia, uśmiechu, radości i wielu twórczych pomysłów oraz spełnienia najskrytszych marzeń.

Z ogromnymi buziakami MIŚKA.

18 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Pauliny:) Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Pauliny i dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje i dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i ja, dzięki za emocje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Pauliny:) Za zaglądać będę oczywiście tak jak do tej pory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo bardzo się cieszę z wygranej :) to moja pierwsza wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Na mnie możesz liczyć, będę wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za fajną zabawę i gratuluję zwyciężczyni !!! Może kiedyś i mnie się trafi...
    I wszystkiego co najlepsze Ci życzę w 2016 roku.
    Zapraszam też do siebie w odwiedziny.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, nie jesteś sama. Ja też nie mam szczęścia w takich zabawach, ale tak samo jak Ty mam nadzieję,że kiedyś mi się uda :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Gratulacje dla Pauliny!!! :)
    A zaglądać będę nadal z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Pauliny:) i dziękuje za zabawę:)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń