poniedziałek, 6 sierpnia 2018

243. Tulipan sierpniowy

To już ostatni tulipan z salu jaki zorganizowała Magda. Dziękuję Madziu za przepiękny wzorek i za możliwość wyhaftowania go. To była czysta przyjemność. :)

Tym razem jeszcze bez ramki (będzie musiał poczekać)








Czekałam na przesyłkę z zamówionymi książkami i dziś dotarła moja paczuszka szczęścia :)



Dotarła do mnie również karteczka urodzinowa od  Madzi Betlej. Serdecznie Madziu dziękuję, za pamięć i piękne życzenia :)



Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę :)

MIŚKA>

11 komentarzy:

  1. Twój tulipanowy wytwór jest genialny! Brawa!!!
    Podziwiam także Twoje zaczytanie, kiedy Ty to robisz? Przecież noce w każdej części Polski są tak samo długie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne tulipany :) Jestem bardzo zadowolona z Twojego udziału w zabawie :) We wrześniu tak jak obiecalam koniec zabawy i paczka niespodzianka powedruje do Ciebie :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wszystkie razem wyglądają. Ja nadal zrobiłabym z nich bieżnik lub serwetę 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentuje ten haft:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla Ciebie - przyjemność z haftowania a dla nas z podziwiania - tulipany wszystkie razem wyglądają obłędnie - byłby fajny bieżniczek na ławę - taki wiosenny i radosny :-)))Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość świetnie się prezentuje. Bardzo lubię kwiatowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te kwiaty :) Jeszcze tylko oprawić i cieszyć oczy.

    OdpowiedzUsuń