piątek, 17 sierpnia 2018

244. Podkładki w kolorze turkusu.

Zakupiłam ostatnio sznurek do makramy w czterech kolorach-białym, lila, turkusowym i zielonym (choć po głowie mi chodzi konkretna nazwa tego kolorku, to nie mogę jej sobie przypomnieć- zaćmienie umysłu normalnie)
Pomyślałam,że podkładki z tego sznureczka będą bardziej sztywne i takie bardziej "podkładkowe"

Dzisiaj pokażę Wam turkusowe - moja mama uwielbia ten kolor, więc powędrowały właśnie do niej.






I jak? Mnie się podobają :)

Pozdrawiam :) MIŚKA.

14 komentarzy:

  1. No i piękne wyszły:) sznurki u mnie zalegają w pudełku, może faktycznie warto z nich zrobić coś szydełkowego:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowe :) Mnie szydełko nie lubi więc podziwiam takie śliczne podkładki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowe :) Mnie szydełko nie lubi więc podziwiam takie śliczne podkładki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne podkładeczki i w jednym z moich ulubionych kolorów !
    Pozdrawiam słonecznie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne podkładki, tym bardziej podziwiam bo mnie coś z szydełkiem nie po drodze. Próbowałam ale jak do tej pory skutki raczej marne :-))) Ale jak oglądam takie ładne prace to przyznam że zazdroszczę umiejętności i może w końcu się zabiorę na poważnie za szydełkowanie. Pozdrawiam wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne,a w dodatku ten kolor. Próbuję się nauczyć na szydełku, ale to chyba instrument nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też:))Uwielbiam niebieski kolor:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo udane podkładeczki.:)Kolor śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor + wdzięczny wzór = super podkładki :)
    Są śliczne. Mam pewnie pęka z dumy i radości.
    Ja również, bo nadal mam te bordowe ^_^

    OdpowiedzUsuń