niedziela, 3 września 2017

183. Kwadratowiec

Od dłuższego czasu podglądam strony dotyczące prac wykonanych na drutach i na szydełku. Podglądam ,podziwiam, zachwycam się umiejętnościami i raduję oczy sweterkami, chustami, kocami i przepięknymi maskotkami.
 Szukam inspiracji, pomysłów, tutoriali i próbuję co nieco wyczarować.
 Podglądałam mistrzynię sweterków Jolę Mitrengę i jej cudowne kwadratowce i właśnie skończyłam takowy dla siebie.






Wykonałam go z włóczki jaką udało mi się wygrać w jednym z wyzwań cyklicznego szydełka. Dokupiłam jeszcze 4 moteczki i mam :D

Włóczka YarnArt Jeans nr. 26 , kolor czerwony
do nabycia w Kreatywna ja


Mojego kwadratowca zgłaszam na wyzwanie "Dowolny wakacyjny projekt"





Buziaki :) MIŚKA >


13 komentarzy:

  1. No piękny! Gratuluję! w sam raz na chłodne wieczory:) pozdrawiam cieplutko Moniko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ci wyszedł ten kwadratowiec:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :) niech się dobrze i ciepło nosi :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne wdzianko, dokładnie taki sam schemat na kwadratowca był jakiś czas temu na DIY.. na zajęciach Cyklicznego Szydełka.
    Dziękuje za udział w Cyklicznym Szydełku.
    Pozdrawiam serdecznie. DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :-) Rewelacyjnie wygląda, a Tobie pasuje idealnie. Trzymam kciuki za kolejne dzieła do ubrania :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponująca praca, wygląda świetnie nie pomyślałabym, że robiłaś to pierwszy raz!

    OdpowiedzUsuń