wtorek, 6 stycznia 2015

1. Koci Kalendarz


 Zaczynam Nowy Rok z nowymi wyzwaniami!


       Wyzwań na ten rok mam sporo i po kolei będę je pokazywać. 
        Pierwszym jakie zaczęłam 4 stycznia jest "Koci Kalendarz".


Na koniec roku będzie wyglądał tak:


Całość ma wymiary 215x208 krzyżyków.

 Będę wyszywała po jednym w miesiącu. 

Moja praca nad pierwszym z nich wyglądała tak:




 A tak wygląda pierwszy ukończony obrazek


Wyszywa się niesamowicie szybko. To będzie fajna zabawa. :)

MIŚKA.

3 komentarze:

  1. Choć nie lubię czarnych kotów, za wyjątkiem Kasi M :) to ten kalendarz po prostu mnie urzekł.... Nie mogę się zatem doczekać całości i jak go zobaczę tak namacalnie :)

    Pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest ten kalendarz...ciekawa jestem jak będzie wyglądał w całości :)

    OdpowiedzUsuń