sobota, 24 stycznia 2015

9. Koncert

  Juleczka


Zostałam zaproszona na koncert organizowany przez Szkołę Muzyczną z Łodzi. Odbył się wczoraj 23 stycznia 2015 roku w Młodzieżowym Domu Kultury w Aleksandrowie Łódzkim. Był to bardzo ważny koncert, bo brała w nim udział moja chrześnica Juleczka wraz ze swoimi rodzicami. O ile udział Julki był dla mnie sprawą oczywistą, bo wiedziałam, że uczy się gry na skrzypcach , to udział Oli i Michała był dla mnie całkowitym zaskoczeniem. Pozytywnym oczywiście. Koncert pełen wzruszenia i uśmiechu. Bardzo Wam dziękuję za to wzruszenie!!!!






Julka uczy się od września, metodą SUZUKI-jest to metoda uczenia małych dzieci gry na instrumencie muzycznym na zasadzie naśladownictwa, stworzona przez japońskiego skrzypka Shinichi Suzuki (1898-1998) w latach 40-50 XX w [ źródło Wikipedia]

 Motylku mój Kochany samych sukcesów Ci życzę!!!

  MIŚKA>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz